Mapa del Món

lunes, 8 de julio de 2013

Puerto Viejo

18-06-2013
 
Un cop vam arribar a Puerto Viejo vam conèixer en Juan Carlos i l’Olga, espanyols, que treballen en el punt d’informació turística. Des del mateix lloc ja vam poder veure un perezoso i varis monos que passejaven per la zona.
Ens vam instal·lar amb la tenda a un hostel i per la nit vam anar a casa del Juan Carlos a cuinar una truita de patates.
Pel matí, vam aprofitar que feia bon dia per passejar per les platges del Carib i anar al parc natural Cuhita. El cert és que, tot i no veure molts animals, va ser una passejada molt maca.
Per la tarda vam anar a preguntar per alguns bars on poder organitzar un espectacle amb les titelles del Rodrigo. El cert és que en el segon bar ens van deixar  actuar  30 min. Jo només m’encarregava de fer la presentació i interactuar amb les titelles però en aquell bar ho havia de fer amb anglès. Jajajaj va sortir força bé, tot i que jo estava molt avergonyit i una mica parat jajajajja. El dissabte ens vam trobar amb unes amigues franceses que havíem fet a Bocas del Toro, la Claire i la Joana,  que estan en un pis d’estudiants a San José. Vam passar tot el dia entre pluja i núvols  passejant pel poble de Puerto Varas, anant a la “playa negra” i cuinant! Per la nit vam fer dues actuacions més, aquest cop una mica més preparades que també van sortir força bé.

El diumenge feia molt bon temps i amb el Rodrigo vam anar al Manzanillo on hi havia unes platges increïbles i vam fer una caminada pel PN de Gandoca. Va estar molt xulo i vam acampar a la platja. Vam conèixer una aldea de gent que feia permacultura, molt interessant. L’únic punt negatiu van ser els mosquits i que altra vegada vam marxar sense veure les tortugues.   
Vam tornar a Puerto Var una mica destrossats per passar l’última nit. Ens va donar temps de fer una última actuació, que potser va ser la menys espectacular i ens vam pagar una pizza boníssima.

 
Dimarts vam fer camí cap a San José a casa de les franceses i vam tenir molta sort ja que just a la sortida del poble uns germans d’EUA ens van recollir i portar directament!
 
 

 

 
(Traducción google) 18-06-2013

Una vez llegamos a Puerto Viejo conocimos en Juan Carlos y Olga, españoles, que trabajan en el punto de información turística.
Desde el mismo lugar ya pudimos ver un perezoso y varios monos que paseaban por la zona.Nos instalamos con la tienda a un hostel y por la noche fuimos a casa de Juan Carlos a cocinar una tortilla de patatas.Por la mañana, aprovechamos que hacía buen día para pasear por las playas del Caribe y ir al parque natural Cuhita. Lo cierto es que, a pesar de no ver muchos animales, fue un paseo muy bonita.Por la tarde fuimos a preguntar por algunos bares donde poder organizar un espectáculo con las marionetas del Rodrigo. Lo cierto es que en el segundo bar nos dejaron actuar 30 min. Yo sólo me encargaba de hacer la presentación e interactuar con las marionetas pero en aquel bar debía hacerlo con inglés. Jajajaj salió bastante bien, aunque yo estaba muy avergonzado y un poco parado jajajajja. El sábado nos encontramos con unas amigas francesas que habíamos hecho en Bocas del Toro, Claire y Joana, que están en un piso de estudiantes en San José. Pasamos todo el día entre lluvia y nubes paseando por el pueblo de Puerto Varas, yendo a la "playa negra" y cocinando! Por la noche hicimos dos actuaciones más, esta vez un poco más preparadas que también salieron bastante bien.El domingo hacía muy buen tiempo y con el Rodrigo fuimos al Manzanillo donde había unas playas increíbles y hicimos una caminata por el PN de Gandoca. Estuvo muy chulo y acampamos en la playa. Conocimos una aldea de gente que hacía permacultura, muy interesante. El único punto negativo fueron los mosquitos y que otra vez nos fuimos sin ver las tortugas.Volvimos a Puerto Var algo destrozados para pasar la última noche. Nos dio tiempo de hacer una última actuación, que quizás fue la menos espectacular y nos pagar una pizza buenísima.Martes hicimos camino hacia San José en casa de las francesas y tuvimos mucha suerte ya que justo a la salida del pueblo unos hermanos de EE.UU. nos recogieron y llevaron directamente!
 
 
Volvimos a Puerto Var algo destrozados para pasar la última noche. Nos dio tiempo de hacer una última actuación, que quizás fue la menos espectacular y nos pagar una pizza buenísima.


Martes hicimos camino hacia San José en casa de las francesas y tuvimos mucha suerte ya que justo a la salida del pueblo unos hermanos de EE.UU. nos recogieron y llevaron directamente!
 

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario