Mapa del Món

lunes, 17 de junio de 2013

Entrada a Costa Rica i Arenal!

01-   06 – 13


Vaig arribar a la frontera amb Costa Rica i em van explicar que havia de tenir un bitllet de tornada… altra vegada… quantes tonteries… però culpa meva per no llegir-me la legislació!

Després de pagar un estúpid bitllet de 20 dòlars faig fer autoestop i un camió m’apropà fins a Cañes. Allà, mentre esperava un bus per arribar a Turrialva conec un senyor jubilat espanyol que porta tota la seva vida donant voltes pel món. A Turrialva ja no sortien més busos cap a La Fortuna (PN Arenal) tot i ser la 1 del mig dia. L’home em volia invitar a un hotel però abans d’aquesta opció provo de fer autoestop. El cert és que vaig tenir molta sort i després d’uns pocs intents frustrats em recull una dona d’uns 45 anys, la Ivania. Ens passem xerrant les 2h de trajecte i m’explica que és lesbiana, que anava a veure a la seva amant, que prové d’una família molt important de Costa Rica, etc, etc... Ens avenim força i  m’invita a passar amb ella els dos dies a La Fortuna.

Finalment arribem a la Fortuna on ja des del començament em diu que aquests dos dies ella s’encarrega de tot i no vol que em preocupi de res... així que seguim parlant en un bar mentre arriba l’Andrea (amant colombiana).

 
 

Després de deixar les coses a  casa vam anar, ja de nit i mig plovent, a unes aigües termals naturals súper xules. No cal dir que des que vaig posar un peu a Costa Rica ja vaig veure que era un país totalment conservat a nivell natural així que contínuament estava envoltat de color verd, selva, muntanya... quelcom inimaginable.

Després del bany vam anar a prendre unes copes més i a dormir.

Al dia següent, em van portar a una cascada també mooooolt maca que queia al bell mig de la selva i després  vam anar a fer un tour gastronòmic pels pobles del voltant.



Ben d’hora pel matí l’ Iviana i jo vam marxar cap a la capital i em va portar a  casa del seu pare i de tota la seva família... (no on viu ella, que és a les platges del nord amb la seva dona francesa) va ser com entrar a una d’aquestes series de famosos d’EUA... era una extensió infinita amb tot de cases súper luxoses, que si una del cosí, l’altra de la filla de tal, de la mare, del pare, de... els ajudants de cada casa, les piscines, salons de festa... ufff jajajjaaj

Després de saludar alguns familiars em va portar a l’estació de busos on vaig agafar un bus per anar cap fins el parc natural Marino Ballena.


Traducción Google) 01 - 06-13

Llegué a la frontera con Costa Rica y me explicaron que debía tener un billete de vuelta ... otra vez ... cuántas tonterías ... pero mi culpa por no leerme la legislación!
Después de pagar un estúpido billete de 20 dólares hice autostop y un camión me acercó hasta Cannes. Allí, mientras esperaba un bus para llegar a Turrialva conozco un señor jubilado español que lleva toda su vida dando vueltas por el mundo. A Turrialva ya no salían más buses hacia La Fortuna (PN Arenal) a pesar de ser la primera del medio día. El hombre quería invitar a un hotel pero antes de esta opción intento hacer autostop. Lo cierto es que tuve mucha suerte y después de unos pocos intentos frustrados me recoge una mujer de unos 45 años, Ivana. Nos pasamos charlando las 2h de trayecto y me cuenta que es lesbiana, que iba a ver a su amante, que proviene de una familia muy importante de Costa Rica, etc, etc ... Nos llevamos bastante y me invita a pasar con ella los dos días en La Fortuna.
Finalmente llegamos a la Fortuna donde ya desde el comienzo me dice que estos dos días ella se encarga de todo y no quiere que me preocupe de nada ... así que seguimos hablando en un bar mientras llega Andrea (amante colombiana).
Después de dejar las cosas en casa fuimos, ya de noche y medio lloviendo, a unas aguas termales naturales súper chulas. No hace falta decir que desde que puse un pie en Costa Rica ya vi que era un país totalmente conservado a nivel natural así que continuamente estaba rodeado de color verde, selva, montaña ... algo inimaginable.
Después del baño fuimos a tomar unas copas más ya dormir.
Al día siguiente, me llevaron a una cascada también muuuuuy bonita que caía en medio de la selva y luego fuimos a hacer un tour gastronómico por los pueblos de alrededor.
Bien temprano por la mañana el Ivian y yo nos fuimos a la capital y me llevó a casa de su padre y de toda su familia ... (No donde reside, que es en las playas del norte con su mujer francesa) fue como entrar en una de estas series de famosos de EE.UU. ... era una extensión infinita con todo de casas súper lujosas, que si una del primo, la otra de la hija de tal, de la madre, del padre, de ... los ayudantes de cada casa, las piscinas, salones de fiesta ... ufff jajajjaaj
Tras saludar a algunos familiares me llevó a la estación de buses donde cogí un bus para ir hacia fines del parque natural Marino Ballena.

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario